آژانس طراحی و برندسازی کالر اِسپیس

مطالب آموزش در زمینه طراحی سایت و سئو (بهینه سازی سایت در گوگل)

آژانس طراحی و برندسازی کالر اِسپیس

مطالب آموزش در زمینه طراحی سایت و سئو (بهینه سازی سایت در گوگل)

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کیف پول اتمیک، یک کیف پول غیرمتمرکز رمزارز است که به گفته سایت رسمی خود، امروزه بیش از 500 کوین و توکن را پشتیبانی می کند.کیف پول اتمیک در سال ۲۰۱۷ توسط Konstantin Gladych پروژه خود را استارت زد.

کاربران زیادی هنگام خرید ارز شیبا(Shiba inu)، متیک یا پلیگان(Polygon)، مونرو(Monero)، کاردانو(Cardano) و اتریوم(Ethereum) به کیف پول اتمیک به مشکل بر می‌خورند و پس از گذشت چند ساعت ، ارز مربوطه به کیف پول انتقال پیدا نمی‌کند. در ادامه با مقاله حل مشکل انتقال ارز شیبا، متیک و کاردانو به کیف پول اتمیک با ما همراه باشید.

حل مشکل انتقال ارز شیبا

ارز شیبا که یک میم کوین معروف می باشد متاسفانه هنگام انتقال آن به اتمیک ولت مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است و عده زیادی هنگام خرید و وارد کردن آدرس کیف پول اتمیک حتی با گذشت چند ساعت ارز به کیف پول انتقال پیدا نمی کند و کاربران سردرگم می شوند توصیه ما در اولین قدم این است که آرامش خود را حفظ کنید سپس از کیف پول خارج شوید vpn خود را روشن کنید، مجددا وارد برنامه شوید و realod را بزنید تا ارتباط بین کیف پول و شبکه بلاکچین برقرار گردد.

حل مشکل انتقال ارز متیک

ارز متیک که توسط تیمی قوی تکامل یافت و به پلیگان تبدیل شد.گاهی اوقات کاربرانی که ارز متیک را از صرافی به کیف پول اتمیک انتقال میدهند با وجود اینکه تراکنش با موفقیت انجام شده است اما ارز به اصطاح آمیانه در کیف پول نمی نشیند.با گذشت چند ساعت ترس و واهمی وجود کاربران را در بر می گیرد.ما به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا از موفق بودن تراکنش مطمن شوید، سپس ip خود را به وسیله برنامه های تغییر ip عوض کنید.در اخر مجددا کیف پول را باز کنید.

حل مشکل انتقال ارز مونرو

ارز مونرو که معروف است به ارزی شفاف در عین حال غیر شفاف. در واقع برخلاف دیگر ارز‌های موجود شبکه بلاکچین این ارز طوری طراحی شده است که جزیءات فروشنده، خریدار و مقدار ارز انتقالی پنهان است و حتی در سایت های اسکنر بلاکچین مقدار ارز انتقالی نامعلوم نشان داده می‌شود.با همه این توضیحات دردسری جدید برای کاربران اتمیک ولت به وجود آورده که هنگام خرید مونرو از صرافی و انتقال آن به کیف پول اتمیک، با وجود اینکه تراکنش با موفقیت انجام شده است اما در کیف پول قابل نمایش نمی باشد.شاید یکی از دلایل عدم اتصال اتمیک به شبکه مونرو می باشد که با استفاده از vpn قابل حل باشد.

 

منبع: حل مشکل انتقال ارز به اتمیک

  • sepehr younesi
  • ۰
  • ۰

چرا بعضی کیف پول ها موجودی را صفر نمایش می دهند؟

اگر از کاربرانی هستید که تراکنش های زیادی را از طریق کیف پول ها انجام می دهید، احتمالاً اخیراً با مشکل صفر نشان دادن موجودی کیف پول مواجه شده اید و دیده اید که در برخی از کیف پول ها مانند کیف پول کوینومی، اتمیک والت، متامسک، تراست والت و بعضی کیف پول های دیگر، موجودی رمزارزهای شما صفر نمایش داده می شود؛ در حالی که قبلاً به آدرس خود در این کیف پول ها رمزارز انتقال داده اید.

 

دلیل اصلی ایجاد این اختلال در کیف پول ها این است که بیشتر شرکت های ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال در ایالات متحده یا کشورهای تحت سلطه آن مستقر هستند و به ناچار مجبورند که از قوانین تحریمی پیروی و خدمات رسانی را به کاربران ایرانی محدود کنند.به دلیل تحریم ها، برخی کیف پول ها اتصال کاربران ایرانی به نود بلاکچین های مختلف را محدود می کنند؛ یعنی درخواست هایی را که برای دریافت اطلاعاتی از قبیل موجودی یک آدرس یا ارسال تراکنش به بلاکچین استفاده می شوند، برای ip های بعضی از کشورها از جمله ایران محدود کرده اند.

در برخی کیف پول ها مانند کوینومی زمانی که شما به بلاکچین یه رمزارز متصل می شوید، کیف پول این اتصال را به شما نشان می دهد. به عنوان مثال، همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، در کیف پول کوینومی زمانی که اتصال شما به بلاکچین رمزارز موردنظر موفق باشد، این اتصال موفق با یک چراغ سبز رنگ نمایش داده می شود و اگر به هر دلیلی از جمله تحریم ها، شما نتوانید به بلاکچین مورد نظرتان متصل شوید، چراغ کنار آن رمزارز قرمز یا خاکستری می شود.

راه حل مشکل صفر نشان دادن موجودی و خطا در ارسال رمزارزها

آسان ترین و کاربردی ترین راه حل برای برطرف کردن مشکل صفر نشان دادن موجودی کیف پول و اتصال کیف پول ها به بلاکچین، استفاده از VPN است. وی پی ان ها یک ارتباط رمزگذاری شده از محل اتصال شما به اینترنت ایجاد می کنند و آن را به منطقه دیگری، معمولاً یک کشور دیگر ارسال و سپس آن را وارد اینترنت عمومی می کنند. این رویه باعث تغییر آدرس آی پی شما می شود و دیگر محل واقعی اتصال شما به اینترنت مشخص نخواهد شد. سرور به آدرس آی پی جدید دسترسی پیدا می کند و آدرس IP اولیه و اصلی در اختیار آن قرار نمی گیرد. با توجه به این موضوع، در زمان استفاده از کیف پول ها اطلاعات واقعی موقعیت مکانی شما در اختیار کیف پول ها قرار نمی گیرد.البته در برخی از کیف پول ها این امکان وجود دارد که بتوانید نودی را که از طریق آن به بلاکچین رمزارز دلخواه خود متصل می شوید، تغییر دهید. البته این کار با پیچیدگی های فنی همراه است و ما همان استفاده از VPN را به شما توصیه می کنیم.

رفع مشکل کوینومی

حل مشکل کیف پول کوینومی

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با ارور no connection your funds are safe  در کیف پول coinomi برخورد کرده باشید. در این حالت متاسفانه اگر موجودی ارز دیجیتالی داشته باشید صفر نمایش داده می شود و همچنین دیگر امکان ارسال ارزتان را به آدرسی دیگر ندارید، خوشبختانه رمز ارز های شما در این حالت کاملا امن هستند و عدم امکان ارتباط سرور کوینومی با شبکه رمز ارز مربوطه باعث بروز این مشکل می شوند و با راه کارهایی که متخصصین صرافی رمز اکسچنج به شما پیشنهاد می دهند می توانید به راحتی مشکل را حل نموده و مجدد به دارایی هایتان دسترسی داشته باشید.

 

  1. چک کنید که از آخرین ورژن اپلیکیشن کوینومی استفاده می کنید و با رجوع به اپ استور یا گوگل پلی نسخه نرم افزار را به اخرین ورژن بروز کنید.
  2. مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید و یا به شبکه wi-fi دیگری وصل شوید و یا از اینترنت موبایلتان استفاده نمایید.
  3. از یک vpn برای متصل شدن استفاده نمایید و یا اگر از vpn استفاده می کردید به vpn دیگری متصل شوید و مجدد تست کنید.
  4. اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید حافظه catch را از این مسیر پاک سازی کنید Settings / Apps / Coinomi / Storage / Clear cache
  5. گوشیتان را ریستارت نمایید.
  6. گاهی اوقات این مشکل بدلیل بسته بودن پورت های بین 6000-6200 رخ می دهد این مورد را در فایروال ، روتر و همچنین سرویس دهنده ای که از آن اینترنت می گیرید چک بفرمایید.
  7. در صفحه اصلی اپ صفحه را به سمت پایین بکشید تا به سرور دیگری متصل شوید.

ممکن است با وجود تمامی این کار ها باز هم موفق نشوید مشکل را حل کنید چرا که در این حالت مشکل از اتصال کیف پول آن ارز مخصوص بوده و تیم کوینومی در حال رفع آن هستند که در این حالت تنها دو راه پیش رو دارید، اولی صبر کردن تا رفع مشکل توسط تیم کوینومی و دیگری بازیابی کیف پول در کیف پول قابل اطمینان دیگری است که به شما پیشنهاد می کنیم جهت انجام این کار از trust wallet استفاده نمایید و به راحتی به تمام ارز هایی که در کوینومی دارید در تراست ولت هم به آنها دسترسی داشته باشید.

What Is Cryptocurrency?

بازیابی کیف پول کوینومی در تراست ولت

اگر برای اولین بار این کار را انجام می دهید در پایان بسیار شگفت زده خواهید شد و با زیبایی دنیای غیر متمرکز ارز های دیجیتال آشنا خواهید شد چرا که کامل در می یابید که دارایی های شما در دست اپلیکیشن کوینومی محصور نشده اند و آنها در بلاکچین به صورت امن ذخیره شده اند و توسط کلمات بازیابی می توانید به راحتی از طریق کیف پول دیگری نیز به دارایی هایتان دسترسی داشته باشید.

در ابتدا از طریق لینک زیر trust wallet را برای گوشی هوشمندتان دانلود نمایید.

 

رفع مشکلات کیف پول اتمیک

به تازگی یک مشکل جدید برای کاربرانی که از کیف پول اتمیک استفاده می کنند رخ داده است. این مشکل به این صورت است که کاربرانی که وجوه خود را این کیف پول واریز کرده اند، با مانده صفر روبرو شده و هیچ موجودی در کیف پول آن ها قابل مشاهده نیست. اگر شما هم جزو افرادی هستید که با مشکلاتی همچون صفر شدن کاردانو در اتمیک والت، نشان ندادن موجودی در اتمیک والت و یا صفر شدن ارزها در کیف پول اتمیک روبرو شده اند، براساس توصیه سایت رسمی اتمیک ابتدا کیف پول تان را رفرش کنید و اگر این کار هم کمکی به شما نکرد، با مطالعه ادامه این بخش درصدد حل این مشکل برآیید.

اصلی ترین عاملی که باعث ایجاد اختلال در موجودی کیف پول اتمیک شما می شود، قطع شدن اتصال تان با جستجوگر بلاکچین است. جستجوگر یا همان اکسپلورر بلاکچین (Block explorer) بستری است که از آن برای مشاهده جزییات بلاک‌ها، تراکنش‌ها، آدرس‌ها و دیگر موارد حوزه رمزارزها استفاده می شود. تمام کاربران بیت‌کوین و آلت کوین ها جهت پیگیری تراکنش‌های خود نیاز به مرورگرهای بلاکچین دارند. طبیعی است هنگامی که ارتباط شما با این بستر قطع شود، دارایی هایتان به درستی نمایش داده نشده و مشکلات متعددی پیش رویتان قرار بگیرد.

قبل از بیان هر نکته ای این موضوع را مدنظر داشته باشید که هیچ خطری دارایی های شما را تهدید نمی کند و این دست از مشکلات به صورت طبیعی رخ داده و با انجام راهکارهای ساده ای حل می شود. پس نگران از بین رفتن وجوه تان در کیف پول نباشید. چرا که این دارایی ها به صورت مستقیم در بلاکچین ذخیره شده و امکان از بین رفتن یا دسترسی افراد دیگر به آن وجود ندارد. کیف پول اتمیک یکی از بهترین کیف پول های دیجیتال است که مستقیماً به گره های بلاکچین متصل شده و این یعنی اطلاعات حساب های فعال در آن (از جمله مانده ها، تاریخچه معاملات و …) تنها در رابط کاربری کیف پول به کاربران نمایش داده می شود و مدیران این کیف پول دسترسی به دارایی ها ندارند. مجدداً تاکید می کنیم که اگر دارایی های خود را در کیف پول نمی بینید، به معنای از دست رفتن سرمایه شما نیست و این اتفاق تنها به دلیل اختلالات طبیعی رخ می دهد که برای تمام کاربران وجود دارد.

  • sepehr younesi